دروغی که توسط رسانه‌های فتنه اول منتشر و بعد سانسور شد! + اسناد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 474
نویسنده : میثم حیدری

  

نمونه‌ای دیگر از گاف‌های سریالی و دروغ پراکنی‌های رسانه‌های فتنه که منجر به سانسور آن می‌شود.
به گزارش يا مهدي، دروغ پردازی فتنه گران بر سر داستان‌های ساختگی شرایط بد جسمی برخی از محکومین امنیتی و مخل در نظم عمومی و اجتماعی کشور و القاء آن در فضای رسانه‌ای بیگانه سرانجام کار دست بازیگردانان آن داد‌.

رسانه‌های زرد شده جنبش به اصطلاح سبز که دو روز پیش فرمان تداوم سناریو سازی و شایعه پراکنی در خصوص وخامت وضعیت جسمی  سران فتنه را از اردشیر امیر ارجمند، سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید نا امید دریافت کرده بودند با اتخاذ تاکتیکی عجولانه و  غیر حرفه‌ای باعث رسوایی این دروغ و عقب نشینی تابلوداری شدند.
 
 
اردشیر امیر ارجمند رابط سازمان مجاهدین خلق و فتنه گران سبز در بیانیه‌ای از رسانه‌های این جنبش زرد شده می‌خواهد با شانتاژ خبری به خیال خام خود به مقامات قضایی کشور فشار بیاورند تا سران فتنه را از حصر ملت خارج کنند‌. طبق روال همیشگی و مطابق با تاکتیک اتخاذی بمانند پرونده نسرین ستوده قرار بر آن می‌شود که به طور همزمان شایعاتی در رسانه های  این جریان مبنی بر وخامت حال سران فتنه  انتشار یابد اما سناریوی تنظیمی چنان غیر حرفه‌ای و گاف دار است که سریعا دستور می‌رسد مطلب از روی این رسانه‌های زنجیره‌ای سانسور شود.

غافل از آنکه برخی از دوستان آگاه آن را سریعتر از آن چه که فتنه گران فکر کنند ثبت و ضبط می‌کنند تا حقیقت سانسور بعد از دروغ‌های گاف داری که انتشار می‌یابد و رویه همیشگی این رسانه‌های شایعه پراکن شده است بر کسی پوشیده نماند.
 
yjc

تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: سران فتنه , نسرین ستوده , امیرارجمند , جنبش , سبز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: